02.08.2010

Første dag i barnehagen

Da har sannelig min lille solstråle startet i barnehagen!
Møtte opp kl 08.00 og ble vist rundt på avdelingen av en hyggelig dame med navn Veronika.
Er veldig positivt overrasket over barnehagen, og Tuva fant seg fort til rette.
I morgen allerede skal jeg la henne være en liten stund alene etter anbefaling fra barnehagen, for de mente det kunne bli verre for de små å ta avskjed hvis foreldrene er der i for mange dager.
Så det blir spennende

Tror det kommer til å bli veldig fint for Tuva å være der.
Har heldigvis en jobb som gjør at hun også kan være hjemme noen dager, og får korte dager i barnehagen.
Flere som har hatt oppstart i barnehage i dag?

4 kommentarer:

  1. Så spennende med barnehagestart da :)

    SvarSlett
  2. Så bra at alt virker flott :)
    Spennende å høre om hvordan det går med tuppa alene i morgen!
    Er som regel verre for mamma`n ;)

    SvarSlett
  3. Så bra at det gikk greit :) Vi har oppstart den 15 september og jeg gruer meg noe forferdelig. Vurderer å hoppe ned noen etasjer slik at jeg kan være sykmeldt og ha han hjemme lengre. Heldigvis skal vi bare ha han 50 % i bhg.

    SvarSlett
  4. Så gøy :) Venter i spenning på hvorddan Tuva likte seg der alene :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag