05.08.2010

Endret status

Noen har sikkert fått med seg via Facebook at sivilstatusen her i gården er litt endret. For noen dager siden ble vi enige om å gå fra hverandre etter nesten 8 år som kjærester.

Litt trist med tanke på Tuva, men skal gjøre alt for at hun skal få det bra fremover og samarbeide så godt vi kan.
Hun skal ikke lide for at vi ikke klarer å samarbeide! Så vi ser fremover med åpne øyne og Tuva i fokus uansett hva!

Setter pris på all omtanken jeg har fått hittil og ser jeg har mange sterke og flotte personer rundt meg, og Tuva har nære personer på begge sider som er villige til å hjelpe til.
Tror det kommer til å gå bra. Er desverre sånn som skjer med alt for mange og det er kanskje først når man har fått barn at man ser forskjellene på holdninger og verdier som tidligere ikke har kommet så godt fram.
Vet liksom ikke helt hva jeg skal si heller, vi får ta en dag av gangen. Har også postet dette diktet tidligere, men nå synes jeg det er på sin plass igjen:

Livet er for kort til å våkne opp med savn og å være sint
Så elsk de menneskene som behandler deg rettferdig
Glem de som ikke gjør det
Tro på at alt som skjer har en mening
Hvis du får en ny sjanse, grip den med begge hender
Hvis det endrer livet ditt, tillat det
Ingen sa at livet ville være enkelt å leve, de bare lovte at det skulle være verdt det

10 kommentarer:

  1. Ble sjokka da jeg så det på Face. Kjempe trist å høre asså :/
    Men virker som du har en flott og og positiv holdning ovenfor dette!
    Med det kommer du langt,og sterk ut av dette :)
    Tuva kommer til å klare seg supert!
    Go`klem

    SvarSlett
  2. Veldig, veldig trist å høre! Men, jeg skjønner godt hva du mener med at ting forandrer seg etter at man får barn.. det tror jeg virkelig alle får føle på, og det er litt av en utfordring. Tuva er heldig som har en så sterk og fornuftig mams :) dere kommer til å klare dere kjempebra! Tenker på deg, Stine..

    SvarSlett
  3. Ingen lett ting å bli enige om, tenker på deg og Tuva! Hun har jo også godt av en lykkelig mamma, så jeg har trua på at at ordner seg til det beste for dere begge... :) Som diktet sier; Livet er for kort!

    SvarSlett
  4. Huff, synes det er så trist :( Men du er ei flott og sterk jente. Så dette klarer du :)

    SvarSlett
  5. Huff, så trist å lese. Men du virker sterk, og kommer til å klare deg bra aleine. Godt å høre at dere klarer å samarbeide, og gjøre livet til Tuva best mulig. Tror det er viktig å sette henne i fokus, når situasjonen blir slik den har blitt!

    Ønsker deg all lykke til videre, og tenker at dette klarer du!! Mange klemmer og gode tanker sendes, og håper det hjelper litt på humøret og tankene for tiden fremover! :)

    SvarSlett
  6. Trist å høre ja.. Men vet du kommer til å klare deg godt! <3

    SvarSlett
  7. Jeg syns du er tøff :-)

    Klem fra Tyrkia

    SvarSlett
  8. Er alltid trist når noen går fra hverandre, men av og til er det faktisk til det beste. Uten at jeg er noen bedreviter, men har opplevd at det å holde ut mot alle odds, med tanke på barna er ikke smart om man ikke har det bra sammen.(eksempel mine egne foreldre som holdt ut i 18år for barnas skyld) Barna får ofte lide under det!
    Jeg vet iallefall alt om hvordan det er å være alene. Og håper dere kan samarbeide godt med tanke på Tuva. Det er ikke alltid like lett, men med den rette innstillinga så klarer man det meste :)
    Jeg vil ønske deg masse lykke til Stine, og er det noe du lurer på ang. det å være alene så er det bare å spørre :)
    Og må si jeg syns du er veldig tøff :) for det er tøft å være alene, mye tøffere en hva mange tror!

    Klem fra Christel

    SvarSlett
  9. Huff, trist å høre Stine. Men det virker som dere tar dette på en fornuftig og voksen måte for Tuvas del. Du er sterk alså! Tror ikke jeg hadde taklet noe slikt så bra..:)

    Dere klarer det nok veldig bra :)

    Mange gode klemmer!

    SvarSlett
  10. Dette var leit å lese. Tenker på deg, og vet det vil gå bra. Fordi du er den du er!

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag