04.08.2010

Barnehageoppstart - over all forventning

Halve uka er gått, og Tuva har vært noen timer i barnehagen alene allerede.
Var veldig positiv etter mandagens første møte med avdelingen og da tirsdagen kom møtte vi opp til samme tid og Tuva skulle prøve seg litt alene. Da vi kom inn døra til avdelingen ristet hun av begeistrinjg og ville ned på gulvet med en gang. Jeg var der bare en kort stund og da jeg sa at jeg skulle gå, vinket hun bare til meg og satte kursen i motsatt retning. Samme skjedde i dag også! Hun vil ned på gulvet å leke med engang og vinker stolt når jeg skal gå. Er forbered på at reaksjonen vil komme senere når hun skjønner at hun skal være der og at det er den nye hverdagen. Men det får vi ta når den tid kommer.
I morgen venter en ny dag i barnehagen, det er skikkelig rart å være hjemme alene og plutselig ha mer tid for seg selv! Kjenner det er ekstra godt å få henne hjem igjen og lærer virkelig å sette pris på de små tingene

5 kommentarer:

  1. Så bra alt har gått bra med barnehagestarten :) Det er utrolig spennende da, har gått bra her også!! :) Imorgen skal Thea være der mange timer - blir spennende!! :)

    Ville også bare takke for kommentarer på bloggen min i det siste og si beklager for dårlige kommentarer for min side, men jeg følger med - er bare litt sløv :P

    Setter stor pris på kommentarene dine :) Så DU trenger ikke beklage for noe som helst :)

    Ha fortsatt fin uke :)

    SvarSlett
  2. Lille snuppa e så fin :) bli helt forelska av å se på hu altså :D:D <3 bra ting går flott,en dag kjæm det en reaksjon,men da vet du jo at hu klare sæ så fint=)

    SvarSlett
  3. Sp lik Tuva er mammaen sin :) Må være deilig når bhgoppstart går som smurt ;)

    SvarSlett
  4. Så bra at barnehage starten går fint :)

    Hun er jo så skjønn, det er deilig for mammahjertet at det er den veien det går og ikke at hun hyler når du skal gå :)

    Kos deg med at du har en trygg unge :)

    SvarSlett
  5. Så godt å høre. Akkuart slik reaksjon hadde Martine også :P Og ingenting varmer mammahjertet mer enn det :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag