27.08.2010

3 uker i barnehagen

Da er den tredje uka i barnehagen for lillemor snart over!

Må si det har gått over all forventning. Ikke det at jeg trodde det ville bli en utfordring, men det har gått som smurt.

 Første uka brydde hun seg ikke når jeg dro en gang. Alt var nytt og spennende, mens de to andre ukene har det blitt litt skriking akkurat i det jeg drar, men hun roer seg fort. Hadde nok vært mer sårt om hun ikke hadde brydd seg også, for litt skriking tror jeg bare er sunt! Viser jo bare at hun er avhengig av meg!

Får også høre at hun er blid som en sol, og storkoser seg sammen med de andre barna! Leker i sandkassen og ute å går med gåvogna! Det er virkelig herlig!
Da jeg kommer for å hente henne blir hun helt vill! Skal vise seg frem og vinker til de ansatte når hun skal dra! Sovingen går også perfekt, så vi kunne ikke hatt en bedre oppstart!
Hvordan går det med deres søte små i barnehagen?

4 kommentarer:

  1. Sånn var Ingrid også, iallfal delvis, når hun gikk på liten avdeling. Nå etter sommerferien begynte hun på stor avdeling, og det er nok litt vanskeligere, for nå gråter hun litt eller sutre er det vel hver dag når jeg går. Håper det går over, for det er ikke noe gøy å gå fra ungen din når hun gråter.

    SvarSlett
  2. Hei Vennen!
    Du var så heldig å vinne gave #3 i gavedrysset, gavepakke fra snella og petronella :-)

    Send meg navn og adresse på mail, jorid.kvam@nteb.no! :-) Husk å merk hvliken gave!

    Ha en finfin ettermiddag!
    klem jorid

    SvarSlett
  3. Så deilig at alt går så fint med prinsessa i bhg :) Ingenting er bedre enn det.
    Litt tårer må man regne med,ville helst hatt mamma med seg ;)
    Men som du sier,det går heldigvis over med en gang.
    Gooood helg til dere søte jenter!

    SvarSlett
  4. Så bra at det går bra med henne. Men er litt godt at hun viser at hun fortsatt trenger dere også.

    Ha en fortreffelig helg :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag