13.07.2010

I Byavisa



I dag kom intervjuet i Byavisa!
 Må si jeg ble litt sjokkert da gikk inn på deres nettside i dag: jeg hadde forventet meg et lite innlegg om det, så er det over hele framsiden!

Selve intervjuet ble også litt mer personlig enn jeg hadde sett for meg. De hadde hentet mer fra fødselshistorien fra Foreldremanualen også, men nå er det for sent. Er glad jeg er på Hitra egentlig, for fikk hjertebank da jeg så det, og glad jeg slipper å se avisen med det første!
Men om dette hjelper andre førstegangs fødene med å se at det faktisk går an å føde alene også, så har jeg oppnådd det jeg ville
Intervjuet kan du lese her


4 kommentarer:

  1. Så flott reportasje om dere :)

    Kjempe flott for første gangs fødende :)

    SvarSlett
  2. syntes det var ett kjempe flott intervju :o)

    SvarSlett
  3. oi så flott :D:D Ja gir nok en god trygghet for mange førstegangsfødene

    SvarSlett
  4. Gratulere, det gikk jo kjempefint!! Et fint lite intervju det der!!! En avskrekkende og fin historie til oss som går og teller ned til første fødsel... ;) !!!

    Måtte fortelle historien din til en kollega av meg som jobber på Hitra når jeg ble spurt om jeg gruet meg. Jeg jobber i administrasjonen i et ambulanseselskap, og vi har stasjon på både Hitra og Frøya. Så da var det nok noen av kollegaene mine som kom og hentet dere 3 :).

    Gratulere med Tuva's 1 års dag!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag