18.07.2010

Mennesker med betydning

Jeg synes det er så rart å tenke på at vi er mye flinkere til å fortelle hvor mye mennesker betyr for oss når de først har gått bort! Sånn sett er Internett en fin ting og kan virke som en åpen minnebok når de man er glade i plutselig blir revet fra oss.

De siste årene har jeg mistet flere venner og bekjente i ulykker, og minnesidene på nettet flommer over av gode minner og siste ord fra alle. Hvorfor er vi ikke flinke til å fortelle hverandre hva de betyr mens de fortsatt lever?

Jeg har utrolig mange rundt meg som jeg er glade i, og som betyr mye for meg! På en rar måte er det vanskelig å si "gla i deg" Kanskje ikke alle vet at de har betydning for meg heller

For noen uker siden florerte det en statusmelding på Facebook der man ville få en koselig hilsen tilbake om man trykte "liker"
Jeg fikk mange koselige ord skrevet på min side, samtidig som jeg fikk sendt noen koselige ord tilbake! Ord har makt!

Skulle gjerne skrevet noe om alle dere lesere, for jeg har mye positivt å si om dere! Jeg har blitt veldig glad i bloggen og dele tanker,følelser,opp- og nedturer med dere! Så takk til deg for at du er den du er!




Ps: glad i deg :)

3 kommentarer:

  1. Snuppa!!!=) Absolutt veldig glad i dæ,deilig å ha den kontakten vi har,møtes av og til å sett av en dag no å da t å møtes å catch up :D Betyr masse :) <3

    SvarSlett
  2. Så koselig skrevet ;)

    Helt enig med deg.

    Ta var på deg selv ;) Klem

    SvarSlett
  3. Så sant,absolutt!
    Vi mennesker har litt vanskelig for å dele følelser,de fleste av oss hvertfall. . .
    Jeg er føler selv jeg er ganske så flink til å vise/fortelle mine nærmeste jeg er glad i dem :)
    Men kunne sikkert vært flinkere!

    *stor klem*

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag