08.07.2010

Levva Livet

Dette har vært en helt nydelig dag!♥
Endelig har vi fått en smak på sommeren her også, og jeg kunne sitte ute etter arbeidsdagen var ferdig og få litt sol på den ellers vinterbleke skrotten

I morgen starter første del av ferien og vi kjører utover til Hitra, der det blir Åge konsert på lørdag!
Det har nærmest blitt en tradisjon hvert år, og jeg gleder meg som et lite barn på julaften. Festmusikk, god drikke og et enda bedre selskap gjør nok kvelden fullkommen. Om finværet holder seg ville også vært et stort pluss!

Om litt får jeg besøk av Line og Viggo som skal teste bryllupskaken;)
Det blir spennende, så skal jeg prøve å ta en liten bloggrunde i kveld

4 kommentarer:

  1. God ferie snuppa <3
    Koooos dere!

    SvarSlett
  2. Kos deg! :D Åge er tøff.

    SV: Såklart ;)

    SvarSlett
  3. kjenner jeg blir litt sjalu, kunne tenkt meg å dratt på åge selv jeg! men bilen funker ikke å jeg klare ikke å dra fra Lukas:) kos deg litt for meg oxo

    SvarSlett
  4. Åge er kul :)

    KOs dere masse :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag