06.07.2010

Kakebaking

Har blitt spurt av min barndomsvenninne Line om jeg ikke ville bake bryllupskaken på deres store dag til høsten, noe jeg har takket ja til! Har derfor invitert de over hit på torsdag slik at de skal få smake på kaken før bryllupet
Denne ble bakt i dag, så skal den stå å godgjøre seg til torsdag.

Den andre kaken jeg prøvde meg på var en ostemoussekake med pasjonsfrukt på sjokolademarengs og nøttebunn. En liten sniktitt nå, men kan legge ut bilde når den er ferdig pyntet.

I morgen kommer også en journalist fra Byavisa hit og skal lage en repotasje om fødselsopplevelsen.
Må si jeg er veldig spent på hvordan det blir!
Ønsk meg lykke til - det trenger jeg

6 kommentarer:

  1. du treng ikke lykke til!!!=) men om du absolutt må så.. :p LYKKE TIL!:) går så fint

    SvarSlett
  2. Masse lykke til!!
    Det kommer til å gå så bra som bare det!

    Og masse lykke til med kaka!:)
    De ser like gode ut begge to, så de blir nok fornøyde skal du se:)

    SvarSlett
  3. Ååååååh!!! JEg gleeeder meg! VI gleder OSS!! :D Du er verdens beste snuppeknupp! :*

    SvarSlett
  4. Åh, jeg vil også smake:)

    Gleder meg til å se den siste kaken ferdig også:)

    SvarSlett
  5. Wow, så spennende!!! :) Så flink du er!!
    Håper intervjuet går bra! :)

    SvarSlett
  6. Mmmm,den kaka så/hørtes nydelig ut!
    Wow så flink du er :)))

    Spennende med intervjuet,så moro da :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag