07.06.2010

Sex and the City


I kveld har "søstrene" vært på kino å sett "Sex and the City 2"
(mamma, jeg, mammas bestevenninne og "søster" Heidi, samt hennes døtre Helen og Lena)
Har ikke sett alle episodene da det gikk på tv, men filmene er geniale!
Utrolig hvor på spissen de setter ting, og de temaene de berører treffer meg midt i hjertet! Ler og gråter med de og kjenner meg igjen i flere sider av de 4 kvinnene! Herlig jentefilm! Tror det satt èn mann i storsalen på Prinsen da vi var der, så det sier vell sitt.

Andre som har sett den?

1 kommentar:

  1. Jeg var med 4 venninner på Nova i går! :) Den fikk blandet kritikk fra oss; "som en veldig lang episode". "kjempebra!!", "jeg er dødsskuffa...", "for mye narr av andres religion", "midt på treet" var noen av kommentarene.. :)
    Hvilken SATC-jente er du? :P

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag