13.06.2010

På vei til Paris!

Det har seg sånn at min pappa, bonusmamma og stesøster med familie hadde bestilt seg tur til Disneyworld Paris, og vi skulle bli med i all hemmelighet.Kun pappas samboer som visste dette! Det er derfor jeg ikke har skrevet noe om denne turen tidligere også, for nå er vi å overrasker de på flyplassen
Vi skal ligge på hotellet som hører til disneyparken, ca 30 km unna Paris sentrum:

Hotellet vi skal bo på
Har gledet meg så sykt lenge på denne turen! Det er helt uvirkelig at vi skal dit. Har lenge hatt lyst til å besøke Frankrike, men det har vært så fjernt i tankene mine før denne muligheten kom opp! Har hatt lyst til å fortalt det så mange ganger på bloggen tidligere, men i frykt for at overraskelsen skulle komme ut, kunne jeg ikke sakt noen ting! Guri, som jeg gleder meg! Holdt dette inne siden påske nå! Skal iallefall nyte turen max! Gleder meg til å se pappas reaksjon;)
Håper dere har en fin uke!
Viva la France

4 kommentarer:

  1. God tur, Stine! Har vært der selv, og Disney land er helt sjukt! Utrolig fint!! :)

    SvarSlett
  2. Goood tur. Er kjempefint der. Kos deg masse <3

    SvarSlett
  3. Så utrolig moro!! :D
    Kos dere

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag