02.06.2010

Det går mot sommerdager

Og siden jeg skriver det om overskrift i dag, kommer vell nedbøret i morgen!
De siste dagene har jeg iallefall fått handlet inn litt til sommeren.
I går var jeg en tur på barnashus og kjøpte ny bilstol til Tuva. Valget falt på BeSafe Izi combi i rosa

Med bilstolen fikk vi også beskyttelsestrekk til bilen og "Knerten"-filmen.
Hengt på solbeskytter på bilvinduene og kjøpt ekstra sitteinnlegg til Carena-trilla.

Kommer sterkere tilbake nå som jeg har Internett på dataen igjen!
Det er herlig!
Gleder meg til å se i fullt format hva dere har gjort den siste tiden, så beklager jeg for lite kommentarer hos dere!
Ha en fin kveld

3 kommentarer:

  1. Åååh, lavendel... Jeg vil også ha! Har du vært på Ikea i det siste, er det fortsatt bare rot der? Masse jeg trenger derfra, men vil vente til det faktisk er mulig å finne fram til noe der...:)

    SvarSlett
  2. Nja, en del rot fortsatt ja, men tror faktisk det sparte meg for noen penger i dag :P Tror det blir kjempefint når de er ferdige med ombyggingen =) Var der i dag

    SvarSlett
  3. Så flott bilsete da :) Da koser hun seg vel!
    åååh,Ikea er himmelen på jord,hihi

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag