11.06.2010

De mennenskene man møter

Satt å tenkte litt på alle nye bekjentskapene jeg har fått gjennom bloggen. De første bloggene startet jeg å følge etter en liste som var lagt ut på barnimagen.com sine sider.
Tittet gjennom flere av "hjemmesiden" og fant mine favoritter. Senere fant jeg også andre fantastiske personer via andres leselister og nå føler jeg har blitt godt kjent med dere jeg har i lista mi!

Rart hvordan man hele tiden skaffer seg nye bekjentskaper, og at alle og enhver er med på å forme den personen man er! Jeg vil påstå at jeg har vokst en del med bloggen. Kanskje mest fordi jeg har kunne skrive ut om det jeg har på hjertet, men også ta del i deres hverdag

Jeg har blitt så glad i alle dere jeg har blitt kjent med via bloggingen og håper virkelig vi kan få til et større treff til høsten eller noe! Oslo hadde passet bra her iallefall. For har lyst å hilse på dere alle og bli bedre kjent! Fantastiske mennesker er dere alle sammen!
Fortsett å vær dere selv!
Så en stor takk til dere

Delt sorg er halv sorg, men delt lykke er dobbel lykke. Hvis du vil føle deg rik, bare telle alle de tingene du har, men som ikke kan kjøpes med penger.

«Dagen i dag, er en gave, det er derfor den kalles i dag."

4 kommentarer:

  1. Hadde vært kjempe morro å møttes til Høsten, MEN jeg er sånn ca i fødemodus fra slutten av september til midten av oktober. *krysser fingrene for septemberfødsel*

    Men du virker som ei fantastisk hyggelig jente, så hadde vært koselig å bli bedre kjent.

    SvarSlett
  2. Vet du hva? Jeg tenker ofte på dette jeg også! Dere har liksom blitt vennene mine og jeg syns det er så koselig å ta del i hverdagen til mine yndlinger!

    Du er så utrolig god du, Stine! Ei skikkelig søt jente som jeg er glad for at jeg har kunne bli kjent med♥

    God helg til deg og dine!
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Flott skrevet!
    Er så enig,man føler liksom at man kjenner hverandre så godt gjennom bloggene :)
    Mange herlige jenter her,blandt annet deg Stine <3

    SvarSlett
  4. Nååh, fine ord, Stine :D jeg er enig!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag