03.06.2010

Bare 6 treningsøkter igjen

Og jeg synes det er tungt å ta det opp igjen!
Vurderte jo å ta med meg treningen på Hitra i helgen, men siden vi var 10 stk i hus tok det seg ikke ut å shredde litt i stua der. Og etter at jeg kom hjem utsetter jeg bare! Sitter faktisk i treningstøyet nå også, men ser så mye annet jeg kan gjøre istede! Huff!
Motivasjon: kom til meg!
Jeg vil jo virkelig fullføre og stramme opp mer, så egentlig er det bare å sette igang... snart....
Ps: det er møkkavær i dag!

2 kommentarer:

  1. Stiiine, nå har jeg nettopp funnet min! Tenk, du er straks ferdig. Mange som heier på deg :-)

    Lykke til!!

    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Skjerpings!!!!!

    Jeg skal være streng med deg helt til du er ferdig :p har trua jeg altså! Stå på :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag