27.05.2010

Siste innspurt før helgen

Drar utover til Hitra i morgen for skal ha slektstreff på lørdag.
Tuva skal være hos pappaen sin så det blir første gang jeg blir borte fra henne så lenge
Jobbet noen timer på helsekosten i dag, før babysvømming og baking av oreokake som jeg skal bidra med til helgens samling.

Har også såvidt begynt å kjøpt inn til barnehageoppstart.
En matboks jeg har tenkt på lenge, faktisk helt siden jeg gikk gravid er denne lunchboksen fra Alexi, så den er bestilt i dag! Får med en inspirasjonsbok også, så det blir spennende å skal begynne å smøre matpakker igjen!

Bestilte også en uro til å ha på rommet, og et ID-bånd Tuva skal ha på seg i sommer om vi skal ut å reise. Hønemor, vet dere! Kan aldri være for forsiktig når det gjelder de små

Håper dere har en fantastisk kveld!

5 kommentarer:

  1. MMMM, den kaken så god ut. Jeg har vurdert den matboksen selv jeg. Selv om prinsen ikke skal i barnehage :)

    SvarSlett
  2. Så snuuupert at du linka til oppskrift på oreokake i dag, jeg og ei venninne snakket nemlig om det i går. Hun har hørt at det er vanskelig å lage da, så håper ikke det stemmer... Som jeg kanskje har nevnt før er jeg ingen stor baker.. :P

    SvarSlett
  3. Alle lager oreokake,beste kaka som finnes...å jeg kan ikke bake. Men kansje jeg bare skal prøve meg....katastrofe sikkert men :p

    SvarSlett
  4. Oreokake har blitt min spesialitet ;) Hehe.
    Den matboksen var skikkelig kjekk! Sånn vil Kajsa også ha! *fnis*
    Vi har kjøpt id bånd til snuppa her også,skal ha når vi drar til Tyrkia.

    SvarSlett
  5. Ja, både boksen og båndet er kjekt =) Gleder meg til å smøre niste allerede :P

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag