26.05.2010

Treningen i bilder

Jeg må si at level 3 er den beste av de alle!
Liker øvelsene veldig godt og synes treningen er såpass variert at jeg vurderer å fortsette lengre enn 10 dager med den og se om det blir bedre resulater. Har tenkt å dele noen bilder fra treningen med dere i dag
Det er mange av øvelsene som går igjen i level 1 og 2, bare de har blitt tyngre eller litt mer avanserte. Man sliter kun på muskelen man bruker i forhold til level 2 der jeg ble veldig sliten i armene og synes de meste øvelsene foregikk i push-up stilling, noe som ble veldig slitsomt.

Tungt er det - men godt etterpå!
Ble også ei økt Zumba etter dagens økt.

4 kommentarer:

  1. Så flink du er :)

    Jeg synes mammarollen er bedre enn jeg forestilte meg. Jeg så egentlig for meg masse sttress og mas. Men har merket med de rette rutiner og god planlegging er det lekende lett.

    Prinsen min har kommet i trassalderen, men men.... Jeg må snu meg noen ganger for ikke å få latter krampe av han, der han tramper i gulvet når jeg sier nei.

    Noen dager er mer slitsomme enn andre. F.eks dager der han ikke gjør annet enn å sutre, men vi har jo ikke bare gode dager vi heller ;)

    SvarSlett
  2. Liker level 3 best jeg også! Er så mye forskjellig, så tida går så fort. Me like.. :)

    Mammarollen ja.. jeg var ganske forberedt. Bodde med ei venninne og hennes datter i 2 mnd. Fra lille var 8-10 mnd. Var liksom pappa'n som dro på jobb, og kom hjem for å avlasta mammaen. Hehe.. så jeg visste veldig mye om åssen det kom til å bli. Har ikke fått noen overraskelser, bare at Trym er snill! Trodde ikke det fantes snille babyer :p lille jenta jeg bodde med var nemlig ganske grinete, vanskelig å mate, vanskelig å legge og kunne nesten aldri sitte og leike aleine uten masse skrik.

    SvarSlett
  3. Mammarollen er hærlig=D jeg var godt forberedt på at lille julian skulle komme, å så for meg hvordan han kom til å se ut, hvordan rutiner jeg skulle lage, og var glad i han, fra det øyeblikket jeg viste at han skulle komme til verden.. Da jeg fikk ham på brystet mitt for første gang, ble jeg fylt av tanker og følelser for den lille gutten<3 Så liten, så avhengig av mamma'n sin, så perfekt, så hærlig, å kjærligheten mellom oss var det fra det øyeblikket! Måndene etter han ble født var det bare babyglede, og med tia blir han større og større. Det byr stadig på flere utfordringer, etterhvert som han utvikler seg. Og rutinene har jeg begynt med for rundt en mnd's tid siden.. Merker at jeg savner å være bare Juni. Hele dagen er jeg mamma, samboer, datter, søster, tante, eller venninne, men aller mest mamma. Og i noen øyeblikk, av og til, kunne jeg tenkt meg å vært bare Juni. Men, Julian gir meg så utrolig mye! Smil, latter, glede, kjærlighet, og ikke minst stolthet, og planer om ei hærlig fremtid sammen!
    Nå er han snart 5 mnd'er, og hver dag kjenner jeg på hvor heldig jeg er, som har fått verdens fineste sønn, og verdens beste pappa til gutten vår!
    Foreldrerollen i dag er å amme, stelle, vise kjærlighet med kos, lek, og sang. Gi gutten vår en fin oppvekst. Det er rett å slett å ta ansvar for det livet vi har skapt. Jeg synes over hodet ikke det er vanskelig. Det er en stor glede, og for meg er det meningen med livet! Det er så utrolig mye mer en hva jeg trodde, og forventet at det skulle være.. men det er BARE hærlig å være mamma!=) Det kommer i mange år fremover til å by på både glede, sorg, latter, tårer, og en haug med utfordringer, som det forventes at man skal klare. Å det har jeg alle intensjoner om! Alt for deg, Julian <3

    SvarSlett
  4. Tusen takk for gode og utfyllende svar! Skal komme med innlegg om ikke så alt for lenge! Har mange påbegynte innlegg, men greit å ha til en periode med mer bloggtørke ;)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag