25.05.2010

Luksus i hverdagen

Etter dagens middag tok jeg turen nedover til KBS-senteret for 20 min solarium
Det er ikke mye som skal til for å skape en følelse av luksus nå som dagene fort blir overfylte. Greit å få et lite grunnlag til sommeren, og ikke minst komme seg unna være helt for seg selv en liten stund og koble helt ut! Nå skal jeg ta et lite hjemmespa for å toppe det hele
Hva gjør du når du skal koble ut?

Og dagens treningsøkt er gjennomført!
Som kompensasjon for manglende trening i går tok jeg ei økt Zumba etter 30 days shred også! Deilig!
Ha en fin kveld

3 kommentarer:

  1. Må si du er utrolig flink ;)

    Jeg misunner deg pågangsmotet ditt ;) hehe....

    Deilig med litt egen tid. Når jeg skal ha egen tid låser jeg meg inne på badet og tar laaaaaang dusj, med masker, peeling og gode kremer ;)

    SvarSlett
  2. Nå fikk jeg å lyst til å ta litt sol ;) Ikke gjort siden i fjor våres,hmmm...

    Deilig å koble av litt.
    Når jeg kobler av,stenger jeg meg gjerne inne på badet,med stell fra topp til tå ;) Lovely!!

    Du er helten min Stine,30 days gudinna du jo!

    SvarSlett
  3. Enig med deg! Solarium er deilig å koble av med. Vi kombinerer det gjerne med trim-tur. Da er det så deilig å komme hjem og hive seg i dusjen etterpå :)

    Heia Stine! Håper jeg klarer å få halvparten av engasjementet og pågangsmotet som du har når jeg blir "stor" ;P

    klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag