03.05.2010

30 days shred - oppstart

I dag er første dagen av et 30 dagers langt treningsprogram - 30 days shred!
Siden jeg skal jobbe i ettermiddag måtte jeg ta det fra morgenen av, og nå er første dag av level 1 unnagjort!
Kommer til å bli stiv som en stokk i noen dager fremover! Er sikker på at dette gir resultater for det er høy puls i 30 min! Tungt når det står på, men herlig etterpå!
Vil ønske dere andre som starter i dag lykke til!
Bare 29 dager igjen;) IKKE GI OPP!

Edit: kl.11.07 - Begynner å bli stiv allerede =P

4 kommentarer:

  1. Starta i dag tidlig jeg også=) herlig!! men, jeg kommer til å ha vansker med å gå de neste dagene altså:p men det er jo litt digg å finne ut at man faktisk har noen muskler på lur som ennå fungerer=) lykke til selv : )

    SvarSlett
  2. Så spennende!! :)
    Jobber ettermiddagen selv,men tar oppstarten i kveld. Mye å ordne før jobb nemlig.

    SvarSlett
  3. iiik så flink du er!! :D

    Som sakt skal jeg prøve igjen idag! Men må ta det litt senere :P Hehe.

    GRUER meg til å bli så støl igjen! Det er gruusomt.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag