25.05.2010

30 days shred - oppstart level 3

Siste kapittel av treningen i dette programmet!
Liker faktisk level 3 mye bedre enn level 2! Må innrømme det ikke ble trening i går, kan slenge på mange unskyldninger for å dempe det hele, men jeg var rett og slett for lat! Skal ta i ekstra på dagens økt i stedet så samvittigheten letter litt! GLEDER meg sånn til å bli ferdig å trene noe annet, for ensformig blir det. Har ikke tatt av mange kilo under denne treningen, men det har strammet opp en del.
Håper dere har hatt ei fin langhelg!

På med treningsklær og gi jernet;)

2 kommentarer:

  1. Synes du er flink jeg.... Tenkte jeg skulle begynne etter fødselen en gang :) Sån at jeg er i shape igjen til neste sommer :)

    SvarSlett
  2. Så flink du er!!=)
    Jeg har dag3 på nivå3 i dag, og det er gøy! Ikke så avskrekkende tungt som jeg trodde det skulle bli=) Litt mer stiv og støl de første dagene enn hva jeg ble etter nivå2, men mest "deilig støl";)

    Ha en fantastisk dag!
    KLem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag