22.05.2010

30 days shred - level 2



Treningstøyet og joggeskoene er tatt på, og det er klart for siste økt på level 2 av 30 days shred! Om en drøy uke er jeg ferdig! Gleder meg mye til det! Ensformig trening blir kjedelig i lengden, men skal gi jernet de siste dagene og håper på knall resultater!

Edit 23:58
FERDIG!
Må ærlig innrømme at jeg gleder meg til å trene med Zumba igjen!
Dette er treningsvideoen som heter "Sculpt and Tone"
Er du nysgjerrig på Zumba så er det bare å trygge "play" og heng med!
GØY er det iallefall







5 kommentarer:

  1. hei :) Hvor får man kjøpt denne videoen?? Har lest om så mange som driver på med den nå men ingen plass om hvor man får tak i den :))

    Hilsen Ina

    SvarSlett
  2. Hei ina =)
    Har bestilt dvd'en fra England på siden play.com, legger ved link til deg:

    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/11755166/Jillian-Michaels-30-Day-Shred/Product.html

    Der kan du opprette deg en konto, betale med visa så får du den i posten etter en uke eller to. Så koster den ca 56 norske kroner! Og de sender ut fraktfritt!

    SvarSlett
  3. Såå flink du er! Burde vær flinkere med treningen selv, er jo bikini sesong snart!!

    SvarSlett
  4. Du er så flink du Stine :o)
    Virkelig. . . Stolt av deg!!

    SvarSlett
  5. Så flink du er :)

    Må si jeg er mektig imponert :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag