15.05.2010

30 days shred - Level 2

Level 2 er tungt!
På en eller annen rar måte er jeg mindre motivert nå enn tidligere.
Kanksje fordi jeg vet treningsøkta blir drittung og jeg tror jeg dør hver gang!
Har trenet hver dag siden oppstart 1.mai, og skal klare å gjennomføre det hver dag til 2.juni!
Har funnet på alt mulig etter jeg kom hjem for å utsette treningen, men det blir bare verre av den grunn!
Hva sier dere jenter? Har dere trena i dag?
Skal få på meg treningstøyet nå jeg! Blir ikke sprekere av å sitte her;)
Og om en halvtime er det overstått og jeg kan legge meg med god samvittighet!
Kjør på!

2 kommentarer:

  1. Jeg har trena!! :D vi må være sterke og flinke, Stine!

    SvarSlett
  2. Bra Siri!
    Spent om alle andre fortsatt henger på!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag