28.04.2010

Kjære mine lesere

I dagens innlegg vil jeg bare takke alle dere fantastiske menneskene som følger bloggen min!
Jeg setter stor pris på hver og en av dere.
Det gleder meg når jeg ser mange har besøkt siden min hver dag, og enda mer når noen legger igjen et spor etter seg. Det setter jeg stor pris på.
Har vært så heldig å blitt "kjent" med mange av dere via denne bloggen og flere vil det kanskje bli i tiden fremover også.
Så stor takk til alle dere søte lesere!
Dere er unike
Her er vi i full sving med vårrengjøringen ;)

5 kommentarer:

  1. Så koselig innlegg <3

    Ja er utrolig at man kan få så mange nye "venner" via en blogg :) Men det er jo super koselig da!!:)

    Ha en flott dag :D

    SvarSlett
  2. Takk for at du deler må jeg si da :-)

    Ha en fiiin kveld Stine, jeg skal på jentekveld og skravle!

    SvarSlett
  3. Aaawww,så søtt skrevet :)
    Føler akkurat samme som deg!
    Merkelig,hvordan man føler man kjenner hverandre. . .

    Herlig bilde :D

    SvarSlett
  4. nåh :) vi setter pris på deg også, Stinemor ;)

    SvarSlett
  5. Søte Stine, setter utrolig stor pris deg også! Blir veldig glad i deg:)
    Klem♥

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag