09.04.2010

Kaker til en hver anledning

Som noen av mine faste lesere kanskje har fått med dere så har jeg fått en spesiell interesse for festkaker.
Mitt første kakeprosjekt var bursdagskake til mitt søskenbarn, og deretter dåpskake til Tuva.


Fremover nå blir det en ny dåpskake, kake til 1-årsdagen til snuppa og bryllupskake til høsten!
Gleder meg. Det er så utrolig gøy å holde på.
Skal bestille mer utstyr for å lage pynten, litt mer glansfarger og div. Dette er noe jeg vil gjøre LENGE.
Det meste bestiller jeg fra http://www.kakeboksen.no/, der har de så utrolig mye fint. Kjapp levering er det også
Andre med samme interesse?

4 kommentarer:

  1. Så flink du er, Stine! De så virkelig bra ut:)
    Jeg er mer glad i å spise kake enn å lage:p Jeg er virkelig ikke flink på kjøkkenet..:/
    Men bryllupskake...? Skal dere gifte dere? :)

    SvarSlett
  2. flink du er=) vart litt innspirert til å lage dåpskake til prinsen når den tid kommer=)

    SvarSlett
  3. oii så flink du er!! Er det vanskelig?? :P

    SvarSlett
  4. Takk =)

    Silje: Blir kake til min tantes bryllup =) Ingen gifteplaner her enda =)

    Veronika: Er ikke så vanskelig, men det tar tid.. Men det er utrolig artig å holde på!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag