10.04.2010

Helg

Nå er våren også kommet til Trondheim!
Skal på seinvakt i dag, så måtte bruke formiddagen på å være ute å gjøre unna noen ærend.

Dro på butikken å få finne annen mat til å motivere meg selv til å fortsette på South Beach. Greit med forandring også, slik at man ikke går lei av noe. Mer om dietten kan du lese på menyen under headeren eller trykk her.
Ellers så har jeg sådd frø så det kommer erteblomster til sommeren!
Og satt i vann en avlegger av denne typen
Synes de er så dekorative, så håper den kommer seg.
Neste mnd blir det litt mer planter som vi kan ha utenfor inngangsdøra! Det skal bli godt med litt nye og friskere farger
Håper dere har en fin lørdag i vårværet!

1 kommentar:

  1. Så spennende med diett!! :D Jeg er ikke helt diettypen vet jeg :P Er alt for glad i mat og godt! :P MEN jeg har bestilt meg treningsdvd nå da, så får vi se hvordan det går!!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag