03.03.2010

Tar kveld

Da takker jeg for meg!
Men bare for i kveld..
Tuva og papsen ligger i Hommelvik i natt og i morgen skal jeg ha min første opplæringsvakt på sykehjemmet. Det blir nytt og spennende. Gjelder bare å ikke sovne av når min personlige vekkeklokke ikke ligger i sengen sin på rommet i morgen tidlig. Krysser fingre og tær for at det går bra, samt sette på 3 forskjellige vekkeklokker.
Må også dele denne videoen med dere:

Får frysninger og blir like forbanna hver gang fordi jeg ikke skjønner hvordan de gjør det!
Det går IKKE an!
Hmmm.


2 kommentarer:

  1. Hehe, hva mener du her Stine? Hehe.. Hva blir du forbanna på!?:)

    Sier dem noe jeg ikke hørte kansje? Siden sambo har på full lyd på tven her! haha :P

    SvarSlett
  2. Hehe, blir mer forbanna fordi jeg ikke skjønner hvordan de klarer det :P Det skal jo være klin umulig dette! Blir virkelig fasinert av denne videoen! Spesielt det siste skiftet! Helt utrolig

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag