15.03.2010

God kveld i stua

Helgen og mandagen har gått fort forbi.
Før arbeidsdagen på søndag tok jeg vogna fatt og trillet til Reppe på besøk til mamma. Turen tok ca 1,5 time på ubrøytede veier og Mamma møtte oss så fikk hjelp med å dra vogna.
Ståle kom også en tur og spiste middag sammen og kosa oss masse. Er ved slike anledninger man ikke vil bryte opp for å dra på jobb, men hadde ei fin kveldsvakt.

Dagen i dag har bare vært herlig.
Dro på helsestasjonen i dagtidlig for ny kontroll og har bare kosa oss hjemme. Utpå dagen kjørte vi til Heimdag der jeg jobbet noen timer mens mamma tok med Tuva hjem. Liker godt den nye tilværelsen med litt jobbing. Mister ikke mange timer med Tuva heller for jobber som regel kveld + helg.
Faktisk så var det litt godt å komme seg ut av den permisjonsbobla også, bare ufattelig glad at jeg ikke er rett ut i 100%.
.
Halvveis i mars- og det går mot vår.
Kan ikke si det ser slik sånn ut akkurat nå, men av erfaring kan jeg si at våren nærmer seg!
Og det liker vi =)

3 kommentarer:

  1. Så nydelig bloggen din har blitt ♥ Herlige farger!

    Ha en fin dag vennen!
    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for det Jorid =)
    Ha en fin dag du også!

    SvarSlett
  3. Føler bloggen din ble mer oversikkelig nå Stine, utrolig søt:-)
    Ville bare si at bilde av Tuva og Tante var helt nydeli!
    Gøy å lese bloggen din også, gleder meg til å få møte dere igjen :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag