01.03.2010

Første vårdag

1 mars er over og vi er inn i den aller første vår mnd.
Dagen ble brukt på litt husarbeid, en trilletur ut i sola og noen timer på jobb på kvelden. Unnet meg også 20 min sol etter jobb og det var like herlig som alltid. Går inn i en liten transe tror jeg, for smeller nesten hodet i solariumet hver gang det slåes av. Ikke lett å være lettskremt! Hjemme igjen ventet taco og tv-kveld.

Opprettet en facebookgruppe til denne bloggen i dag - og har fått utrolige 71 tilhengere! Det setter jeg UTROLIG stor pris på! En stor takk til alle og enhver! Og det er fortsatt plass til fler!

Dataene fra Google Analytics er også kommet på nett så informasjonen jeg har fått for dagen 01.03.10 er
  • 277 besøkende (NY REKORD!)
  • 740 sidehenvisninger
  • 4 min og 15 sek gjennomsnittstid på hver besøkende inne på siden
  • 27 stk har lest innlegget om South Beach dietten
  • 41,90 % har søkt seg direkte inn på siden
  • 58,10 % har kommet til siden ved å trykke på linker (ser også hvilke linker)

Dette er noe av informasjonen jeg får! Spennende greier!
Håper dere har hatt en fin dag, og får en fin natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag