12.03.2010

Barnehageplass

I går kom brevet fra kommunen!
Tuva har fått barnehageplass! Kom inn på førstevalget, og det er jo bra, men samtidig var brevet en påminnelse om at den lille datteren min snart skal tilbringe dagene i barnehagen og ikke hjemme. Skremmende i grunn!

Skal fortsatt benytte anledningen til å ha henne hjemme så mye som mulig, men av og til trenger vi nok den avlastningen barnehagen kan gi! Dessuten er det nok sunt for henne og treffe jevngamle barn og være litt borte fra foreldrene også! (Så lenge det ikke blir mange timer for dagen så klart) 
Uansett kanskje værst for meg.
Fant noen bilder på barnehagens nettsider:

Det ser veldig lovende ut!

Må også få ønske dere god helg med det samme her!
 Håper på ei vakt eller to på sykehjemmet i helgen, så kommer min bror på perm så vi får da vel denne helgen til å gå også!


6 kommentarer:

  1. Så bra!!! Gratulerer :)
    Hehe,kjenner igjen den følelsen ja.
    Og verre blir det,er ikke noe moro med bhg oppstart i det heeele tatt.
    Men heldigvis gikk det bedre og bedre :)
    De har sååå godt av å være med andre barn og utvikle sosiale egenskaper.

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse! Spennende og skummelt på samme tid vil jeg tro:) Men det går seg til etterhvert! Du må nok regne med en del sykdom i begynnelsen, bare så du vet det:p
    Ha en kjempe fin helg, Stine!
    Klem

    SvarSlett
  3. Det kommer til å gå så bra!! Jeg gruet meg veldig da Maya begynte men det blir som regel mye bedre enn hva man forventer. Dessuten har de som du skriver veldig godt av barnehage!

    God helg Stine :-)

    SvarSlett
  4. Så bra! Gratulerer. Søsteren min er i samme situasjon nå, men etter to tre uker, så hun hvor godt gutten hennes trivdes og det å lære seg å forholde seg til andre barn og ta hensyn.
    Det blir nok bra :)

    SvarSlett
  5. Så bra! Gratulerer. Søsteren min er i samme situasjon nå, men etter to tre uker, så hun hvor godt gutten hennes trivdes og det å lære seg å forholde seg til andre barn og ta hensyn.
    Det blir nok bra :)

    SvarSlett
  6. Åh - så deilig å ha fått barnehageplass!!

    Vi venter fortsatt i spenning!!! :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag