10.02.2010

Pakke i posten

Da har vi kommet hjem fra barseltreff også!
 Bestemte meg for å vekke henne rett etter forrige innlegg, og hun sover igjen nå, men blir sikkert bare en kort dupp siden vi ikke skal noen ting.
.
Fikk servert kyllingsalat på treffet og det passa jo yppelig i forhold til dietten også! (Hadde salat i stellebaggen om vi skulle fått noe annet. Alltid beredt hehe )
.
Da vi kom hjem lå det en pakke i posten til Tuva.
Var sendt fra hennes "gammel-gammel-tante" (hørtes gammelt ut, men hun er bare i 60-årene altså) Hun hadde strikket et helt utrolig fint sett til Tuva .
  
Satt bare og måpet i det jeg pakket opp!
Helt utrolig fint håndarbeid.
Dette var virkelig dagens overraskelse!
.
Ha en fortsatt fin dag

12 kommentarer:

  1. Awww, så fint :) Heldige Tuva-mor :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig heldig Tuva er! Det var jo knallfint! Og så flink du er som er på diett og til og med har med deg salat i veska!;)

    SvarSlett
  3. Ja, hun er heldig =)
    Må alltid være forbered vettu Silje ;) Holde forbrenninga igang hele tiden :P

    SvarSlett
  4. :D heldiggrisen! Det var ett kjempe fint sett... Håper på å få flere sånne selv, hun vokser jo så fort utav de!

    SvarSlett
  5. Så heldig jenta di er da! Rett og slett nyyydelig strikkesett :)
    Mmmm,nå fikk jeg lyst på kyllingsalat :p

    SvarSlett
  6. Et utrolig kjipt å vokse ut av plaggene ja! Slike strikkaklær føler jeg at man ikke får brukt nok heller! Må være utrolig kjekt med slike klær når barnehagetiden kommer. Håper det blir mer av slike, hvis ikke får jeg sette meg ned med strikkepinnene selv.
    Og det kan jo ta sin tid...

    SvarSlett
  7. Så utrolig flott!!:)

    Kjekt at dem hadde salat da ;))

    SvarSlett
  8. Ja, passa meg yppelig!
    Hadde en back-up løsning i stellebaggen da!

    Klarte også å stå imot alle søte fristelsene. Frista ikke en gang med skolebrød som sto fram.. Bare synes jeg var heldig som slapp å fore kroppen min med alt det sukkeret :P

    SvarSlett
  9. ÅÅ, det var helt nydelig! Så heldige lille Tuva er :-)

    SvarSlett
  10. Så nyydelig det var!! :-D Og ikke bare nydelig, men søtt også, skikkelig babyjentete ;)

    SvarSlett
  11. Å herligfred å fint!
    Jeg er råfan av Marius genseren og Sælbumønster, og har begge deler til småttisene mine. Men RÅÅÅSA Mariusgenser har jeg aldri sett før - det skal jeg "bestille" fra min bestemor, ja! :-)

    SvarSlett
  12. Hehe, gleder meg til det passer =)
    Måtte jo så klart prøve det på, men druktet mer eller mindre i det :P

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag