28.02.2010

Google Analytics

I stedet for å mase på dere lesere hvem dere er, hva dere vil lese eller hvor ofte dere er innom har jeg laget meg konto på google analytics. (så tips på moseplassen)


På den måten kan jeg blant annet se hvem som er innom og hvilke innlegg som blir mest lest. Har akkurat lagt det til, så har ikke fått testet det ut enda. Men kommer nok helt sikkert til å spørre igjen her på bloggen senere også i tider med lite tilbakemeldinger =)
Men er jo hyggelig at dere kommenterer når dere er innom også da!
Det setter jeg veldig stor pris på!
.
Nå er det kveld i stua, og jeg skal finne senga.
God natt alle sammen

3 kommentarer:

  1. Ja, håper det virker som det "skal"
    Kan ta inntil et døgn før alle dataene kommer opp så har ikke prøvd det enda

    SvarSlett
  2. Spennende! Den må jeg prøve ut:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag