05.02.2010

God morgen

Så herlig det er med fredag!
Har planer om å komme oss på babysang i dag så vi er godt i gang med dagen allerede.

I går tok vi oss en lenge etterlengtet trilletur og det var utrolig herlig! Tror vi var ute i 2 timer! Var en tur innom garnbutikken på Kbs -Senteret å kjøpte garn og strikkepinner til ei lue jeg skal strikke til meg selv. 

Kjøpte også South Beach boken etter STOR inspirasjon fra denne damen: Veronika så nå skal vi få en sunnere livstil

Må vell en tur på Obs i dag og kjøpe inn litt ingredienser, for planen er å starte allerede på mandag!
Håper dere får en fantastisk helg alle sammen.

5 kommentarer:

  1. Hehe, jeg leste feil først.. trodde dere hadde tatt en lang trilletur i dag! SPREKT så tidlig, tenkte jeg:P
    Ha en fin fredag!

    SvarSlett
  2. Lykke til!!:)

    Leser du boken og setter deg godt inn i den først, vet jeg du kommer til å klare det med glans!

    PS: Er nokså hardt de første ukene, men etterhvert blir det en livsstil, og hungeret etter søtsaker blir mindre og mindre.. Det er HÆRLIG :D

    SvarSlett
  3. kjempesøt lita jente du har, Stine :) den dietten har jeg ikke hørt om før.. blir spennende å høre hvordan det går :) jeg heier på deg!

    kos dere mase i helg, håper at det blir fint vært i helga - slik at det går ann å være ute :)

    klem fra lisa

    SvarSlett
  4. Takk dere!
    Er skikkelig motivert nå iallefall =)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag