23.02.2010

Det ordner seg for snille jenter

I dag ringte lederen for sykehjemmet og kunne tilby meg fast helgastilling! Midt i blinken for meg det!
Da jobber jeg fast hver tredje helg og tar på meg vakter ellers i uka ut i fra når pappaen skal ha permisjon! Det var dagens gladnyhet!
Ellers nyter jeg dagen hjemme. Tuva sover middagsduppen sin og jeg skal lage meg Falafel til middag! Det blir nytt og spennende=
Håper dere har en strålende start på uka!

PS: Det var ikke ille å starte på jobb igjen

5 kommentarer:

  1. Oj så moro a :) Gratulerer så mye med det!!!
    Så pent bilde av deg :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Herlig med noe fast, det er alltid en bra ting :-)

    SvarSlett
  3. Takk takk =)
    Er godt å ha noe fast å gå til=)

    SvarSlett
  4. ååh deilig med noe fast ja!:)) Gratulerer såå mye :)

    Hmm, den oppskriften hørtes jo helt "ufarlig" ut da! Ville satset på at den var "ja" mat.
    Du er super flink snuppa! Grattis med vell overstått 2 uker!! Og du er jo superflink å har begynt på nr 3! Men pass på å ikke være for streng da. Hehe:)

    Gleder meg til å se mer resultater fremover nå. Jeg har lagt ut før og etter bilde idag. Og FYTTI for en motivasjon det er å se på slike bilder ja :D:D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag