11.02.2010

Bare barnematen

Hadde ikke ferdig middag til Tuva i dag, så måtte finne fram det jeg hadde i skapet. Det forrige jeg laget ble ikke veldig populært pga kål og brokkoli, så de to tingene kutter jeg ut.
Men på dagens meny stod kylling, potet, gulrot og persille.
Da alt var ferdigkoket kjørte jeg det i blenderen men en god del morsmelerstattning (NAN)
Skal si det gikk ned på høykant!!!
Så det kan være et tips til dere som vil lage hjemmelaget enket og greit

Flere som har startet å lage egen barnemat nå eller?

6 kommentarer:

  1. Flink du er :D Så godt hun spiste godt...
    Jeg laget alltid hjemmelaget til Kajsa da hun var lita! :)
    Hun nekta plent å spise noen typer av den maten på glass.....

    Så da lagde jeg mange porsjoner i samme slengen,og frøys ned ;)

    SvarSlett
  2. Frøys ned forje gang jeg laga, men i den var det brokkoli også, så det ble bortkastet. Måtte prøve en liten posjon nå, så blir nok til at jeg lager større for å fryse ned ja! Er så kjekt med hjemmelaget. Billig og man vet akkurat hva som er i glassene =)

    SvarSlett
  3. det hørtes faktisk ganske godt ut også. vi sliter virkelig med å finne middag som vesla liker, kanskje dette er noe for henne. skal ihvertfall prøve.

    takk for tips/oppskrift.

    SvarSlett
  4. Så flink du er, Stine! God mat for Tuva det der vil jeg tro;)

    SvarSlett
  5. Du e nu flenk Stine :) har du prøvd å laga hjemmelaga grøt? Æ plages me å få i Leon grøtn ves æ ikke blanda i fruktmos.. Tips mottas med stor takk :)

    SvarSlett
  6. Laga grøt i starten, men brukt ferdig butikk grøt i jula da vi va my på besøk, å hu brekt sæ av den æ laga sjøl etterpå! Pleid å rasp eple eller pære i og av og te ha litt kanel i, men får de ikke i hu no længer nei. E nok Hipp som e favoritten her no. Gape bare hu ser skåla si :P

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag