11.02.2010

"16 and Pregnant"

Rett etter Tuva ble født fikk jeg tips her på bloggen om å se MTV serien "16 and pregnant"
Catelynn og Taylors historie var den som gjorde mest inntrykk, men hele konseptet likte jeg veldig godt.
Brukte å se litt hver gang jeg ammet og tårene trillet! Mange sterke historier der ja!

Uansett det jeg skulle fortelle er at de er igang med en sessong 2!!
GLEDER MEG =)

For dere som ikke har sett sessong 1 kan dere se den HER
Du kan velge ulike episoder i venstre sidemeny

Fler som ble hekta eller?

5 kommentarer:

  1. Har bare sett én episode, jeg. Men, den gjorde inntrykk! Nå ska jeg jaggu se på flere. Takker for linken ;)

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig!
    Gleder meg til sessong 2 =D

    SvarSlett
  3. Den serien har jeg også sett på! Og ja, den ene episoden om de sitter i meg fortsatt. Den gjorde så utrolig stort inntrykk! Gleder meg til sesong 2;)
    God helg til dere:D
    Klem

    SvarSlett
  4. Å det har jeg hørt om! Tror jammen jeg skal se en episode neste gang Jenny skal ha litt mat! :-)
    Takk for link!

    Klem Marlen

    SvarSlett
  5. Anbefales det ja =)
    Fin fram papir og se på episodene :P

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag