20.01.2010

Onsdag og barseltreff

Har vært en skikkelig finværsdag i Trondheim i dag! Så herlig når det er litt kaldt, men man kan ut å trille! Var på Angeltrøa på barseltreff i dag. Koselig med litt voksenkontakt mens barna kan ligge alene og pludre litt på gulvet.


Resten av dagen har gått rolig for seg her hjemme. Etter leggetid for Tuva ble det Mel Gibsonfilmen
"Apocalypto" . Filmen skildrer Majaindianernes kultur på 1500-tallet med nedgangstider og sammenbrudd. Menneskeofringer skjer enda og vi følger en manns kamp og opplevelser omkring dette.
En utrolig sterk og grotesk film som gjorde inntrykk!

Flere som har sett den?

6 kommentarer:

  1. Kjekt med filmtips :) Det skal jeg ta med meg videre :))

    Koselig med babytreff da :)

    SvarSlett
  2. Jeg har filmen stående i hylla, men har enda ikke funnet "riktig kveld" til å se den. ;P Har også nemlig hørt at den er veldig grotesk og isj..også er det jo Mel Gibson da, så..
    Det høres så koselig ut med barseltreff.. Gleder meg til den dagen jeg og (forhåpentligvis) kan dra på sånn bebistreff :) Gledeer meg og håper på bebis snart ;P Blir jo så verpesjuk at å se alle nydelige småttiser rundt omkring :)

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke sett den enda, men jeg vil! :-)

    SvarSlett
  4. Har tenkt utrolig mye på filmen siden vi så den. Den gjorde inntrykk og kan godt tenke meg å se den igjen om en stund.

    Line: Det blir nok ikke så alt for lenge til;) Du har mye å glede deg til iallefall=) Det er så kos <3

    SvarSlett
  5. Ja, jeg har sett den! Levde meg skikkelig inn i den og ble direkte kvalm, og provosert.
    Det er en sterk film, ja! Mel Gibson får satt det på spissen!

    SvarSlett
  6. Usj, den var fæl! men samtidig sinnsykt bra!!
    Btw, selv om jeg ikke legger igjen så mange kommentarer er jeg ofte innom her, just so you know it ;)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag