12.01.2010

Hverdagen er godt igang

Jula er vasket ut og rødt er byttet ut med hvit!
Gårsdagen gikk med til klesvask og husvask. Var på babysvømming igjen for første gang i år og Tuva ble vill allerede i garderoben. Virket nesten som hun skjønte hva som skulle skje. Instruktøren tok også noen bilder under vann av henne, så det skal bli gøy å se når vi får de!
Avsluttet kvelden med Dollypizza som en sen bursdagsmiddag.

I dag har jeg også ringt trygghetspatruljen ang jobb! De har masse vakter, så det blir bra! Skal ikke jobbe fast, noe jeg synes er veldig greit for da kan jeg velge arbeidstid selv og tilpasse mer slik at Tuva ikke må i barnehage. Blir greit å komme igang også selv om jeg gruer meg mest. Blir overgang iallefall, men kan ikke leve evig på en rosa permisjonssky!

2 kommentarer:

  1. Tusen takk =)
    Min kjære bror som har redigert denne gangen (",)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag