04.01.2010

Godt Nyttår

Bedre sent enn aldri, ikke sant?
Vi er godt inn i det nye året, Tuva og jeg er på "ferie" på Hitra. Var i 40 årsdag til ene tanta mi på lørdag, og skal i ny 40 årsdag til en annen tante kommende lørdag, så vi valgte å være igjen her på øya. Det nye året har startet fint, og skal bli godt å komme hjem til hverdagen også kjenner jeg! Smålei julemat og julekaker og generelt alt annet som er søtt. Men slik er det hvert år! Skal nyte late dager og trilleturer i vinterværet! Og har store intensjoner om å strikke ferdig monsterbuksa etter noen (les:mange) dagers pause. Håper dere har hatt en riktig fin start på det nye året!

Stor nyttårsklem fra oss

4 kommentarer:

  1. Godt nyttår, Stine og Tuva :)

    SvarSlett
  2. Hei kjære deg!!! :)

    Jeg så kommentaren din og ble veldig satt ut fordi jeg har flere ganger prøvd å kommet inn på bloggen din uten hell. Viser seg nå at jeg ikke har vært pålogget/mannen min som har vært pålogget og det var nettopp derfor jeg ikke har kommet inn!

    NÅ derimot er den nye bloggen din lagret på min leserliste og jeg vet at dersom jeg ikke kommer inn nå så er det bare å logge på/logge på rett bruker så blir det bra!! :D

    Beklager så meget altså!! Har lagt merke til at du er SUPER til å kommentere og jeg lover å bli flinkere til å kommentere på din blogg fremover!

    Takk for flott tilbakemelding! :) Som gjengjeld kan jeg fortelle deg (som er det første som vet det) at jeg fortsetter å blogge! :)

    SvarSlett
  3. Hei på dere. Og godt nyttår til dere også :)

    Koselig med en oppdatering :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Så bra at du sier det! Har faktisk ikke tenkt på det sånn i det siste! Jeg har jo bare gledet meg til fødselen hele tiden, men alvoret har vel gått opp for meg nå:p
    Tusen takk, håper det hjelper med litt fødestøv;)

    Godt med ferie, men veldig godt å komme tilbake i hverdagen ja! Blir litt for mye godt til tider og fet mat, ihvertfall i jula;)
    Fortsatt god "ferie";)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag