22.01.2010

God helg

Fredag, fredag, fredag!
En av de herligste dagene i uka!
Tullipaner og tente lys - Det er helg!

Vi har hatt besøk av Tuvas tante Thea i dag som endte på shoppingtur både til Ikea og Tillertorget. Fikk endelig kjøpt meg oliventre!!! Hadde sett på annasrom, men når frakt kom i tillegg på 160,- så ble det en falsk plante til over 500,- Men på Skeidar fant jeg den til 149,- Elsker den! Nå blir det grøt og bading på lillemor før fredagsroen senker seg og vi skal kose oss med tikka masala! Den er utrolig god!
 Håper dere også får en super kveld!
I morgen skal jeg ut med noen venninner for første gang!
Gleder meg skikkelig!

6 kommentarer:

  1. Åh! Råkult med oliventre da =) Det skal jeg ha meg, ser jeg !

    SvarSlett
  2. Nå vil jeg også ha tulipaner :) *hehe* Kjempe fint oliventre!! Kose deg ute i morgen :D

    SvarSlett
  3. Nå vil jeg også ha friske blomster og oliventre ;) Hmmm, smiske med min kjære i morgen ;)

    SvarSlett
  4. Så fænsi =)
    Kos deg ute i kveld!!

    SvarSlett
  5. Takk alle =)
    Ja, synes oliventrærne er skikkelig fine =) Synes det var vanskelig å få tak i det jeg ville ha, men =)

    SvarSlett
  6. Åh! Tikimasala er DEILIG! :) Håper du har en fin tur på byen i dag :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag