13.01.2010

Hell og uhell

Første barseltreff etter jul var i dag!
Samlet oss hjem til Elin og fikk servert nydelig kjøttsuppe som lunch.
Var utrolig godt å komme seg ut etter å ha vært inne hele forrige uke! Ute var det rim på trærne og alt var snødekt samtidig som tåka hang tungt over Tyholt. Vinterkledde gater og nydelig vær.

Etter barseltreffet kom Janne på middag.
Like gøy og latterfylt som alltid!
Klarte å kutte fingeren min også, men hvordan jeg fikk til det skjønner jeg enda ikke (ildfastform + noe annet ramlet ut fra ovnen og jeg skulle prøve å redde det, så kom sikkert bort i ovnen og fikk et realt kutt.. Alt gikk i gulvet og tusen knas! Typisk ting som jeg klarer)Men middag og is ble det iallefall!
.
Primula minner meg veldig om vår og er fin og ha nå som det går mot lysere tider.Håper dere har hatt en fin kveld også! Skal polstre fingeren og finne senga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag