08.01.2010

Oppdatering fra oss

Har hatt noen late dager på øya denne uka!
Rett og slett vært for kaldt til å ut å trille.
.
Min bror Ståle og Thea har også kommet utover så Tuva koser seg masse! Ståle drar i militæret på søndag og er stasjonert til Madla (Sjøforsvaret i Stavanger) i første omgang. Det er rart og tenke på!
.
Er ferdig med monsterbuksa også (med litt veiledning av farmor) så den gleder jeg meg til å vise dere. Har seg sånn at jeg sitter på en gammel stasjonær pc nå, så det går litt tregt med innleggene i tillegg til at usb kabelen til kamera ble igjen hjemme så det blir ingen bilder.
.
I kveld drar vi til min tante på morsiden for i morgen skal vi i 40 årsdag og samles hele gjengen på Fjellvær. 
Gleder meg litt til å komme hjem også nå! Har sovet hjemme 2 netter siden 22.desember!
.
Håper dere har det fint i det nye året.
Skal bli flinkere å oppdatere når jeg kommer hjem

1 kommentar:

  1. Så bissi dere er a :) bra dere koser dere :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag