16.12.2009

Julegavene i boks

I går tok vi oss en bytur og fikk unna det meste av julegavene.


Var skikkelig julestemning i Trondheim by nå! Trærne var dekt av lys og torget var fullt av boder som solgte alle slags mulige varer og det duftet granbar fra juletrærne som var klare for salg. Nydelig! Tuva fikk sitte i sportsdelen i vogna så hun kom opp litt og fikk se litt mer, noe som var veldig stas!
Bilder hentet fra google



Satt i gårkveld å pakket inn gaver, og det er noe av det kosligste med hele julen.
Skal på det siste barseltreffet i dag før vi tar "juleferie" der også, så skal vi besøke Mona og Sunniva i kveld! Det blir kjempekos, for har ikke møtt de siden Tuva var nyfødt.

2 kommentarer:

  1. Så koselig! Deilig når det er jul i luften:D Og jeg er så enig, det å pakke inn gaver er noe av det koseligste med hele julen:)
    Håper dere har en fin førjulstid:D

    SvarSlett
  2. SV: Takk for tips.

    Enig med deg at å pakke inn gaver er kjempe koselig. Jeg satte opp juletreet i går, men har ikke pyntet det enda. Vi har fake da jeg ikke tåler ekte :(

    Ha en flott førjuls tid :)

    Håper du vil være med på konkurransen på bloggen min :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag