23.12.2009

From all of us, to all of you.. A very merry Christmas


Huset er ryddet, gavene pakket inn og sendt av gårde, baggen står klar og jeg er snart klar! Skal til mamma og pynte juletre i kveld og skal overnatte til i morgen. Da er det julegrøt med min familie, før vi drar til Hommelvik å feirer selve julaften! Jeg er kjempe spent, Blir min første jul både som mamma og uten min familie, men det går nok fint! Julestemningen begynner å sitte i kroppen også! Det har snødd masse de to siste dagene, så det ligger snø på trærne også! Elsker det!


.
Da gjenstår det vell bare å ønske dere lesere en riktig god jul! Takk for at dere følger oss, setter pris på det !

2 kommentarer:

  1. Så flink du er Stine! har lært meg å strikke votter i juleferien selv, kjekt å kunne=) håper bare de blir litt finere neste gang;p håper dere får en finfin julefering! God jul:)

    SvarSlett
  2. oioioi...skal si du er flink som lærer det sånn av deg selv og nettet;)
    Du må legge ut bilde da, gleder meg til å se den, når den blir ferdig;) lykke til, var kjempe fine farger;)
    Her broderes det en julepost;)
    Goood jul til deg og din lille familie;)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag