11.12.2009

10 uker igjen..


... av permisjonen
HUFF!
Jeg synes det er helt forferdelig at det snart er slutt!! Gikk vell opp i dag at det er i drøyt 2 mnd igjen! Ringte kommunen i dag for å høre om de har ledige stillinger i nattpatrulien så Tuva slipper å være i barnehagen når hun er så lita! Men vi får se hva det blir til.. Skal prøve å ikke grue meg til å begynne på jobb, men heller nyte de siste ukene så godt jeg kan.

Når starter dere på jobb igjen?
Evt hvordan var det å begynne å jobbe?


4 kommentarer:

  1. Jeg skal ikke tilbake på jobb med det første, jeg skal være hjemme med Kristian og evt en nestemann :)

    SvarSlett
  2. Takk for svar! Tror jeg skal melde oss på til babysvømming fra midten av januar, så da blir vel Alex like gammel som Tuva da dere begynte.

    SvarSlett
  3. Vi hadde planen klar vi :P MEN så får jeg ikke tilbake de vaktene jeg hadde før svangerskapet! Er i gang med jobbsøking, men har ikke funnet noe enda. Litt stresset kan du si, har bare 6 uker igjen av permisjonen!

    Det værste er egentlig ikke at jeg må søke på jobb osv, men at vi nå antageligvis må ha lillemor i barnehage SNART! Og det vil jeg ikke........ Ikke enda......

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag