03.11.2009

Enda litt forberedelser

Ble ferdig med lysene til dåpen også i dag!
 Nå er det bare kosen igjen.. Tenkte å lage muffinsfyllet og marshmellowstrekket i dag, for det kan stå lenge i kjøleskap uten å bli dårlig. Da er det kun selve kakebakingen den helgen, samt blomsteroppsatser og pynting av lokale.
Lys pyntet med papirblomster fra Panduro og knappenåler med perler. Servietter med rosa silkebånd og bordkort

It's a girl ballonger og et album der gjestene kan skrive en liten hilsen til Tuva, samt jeg skal sette inn bilder etter dåpen

Litt hjelpemidler
.
I går hadde vi besøk av min pappa og Iren. Kjempe koselig som alltid. De hadde kjøpt en babycall til snuppa! Driver å setter meg inn i den nå. Var så utrolig mange funksjoner på den med nattasanger, lys og alarmer for det meste. Er fornøyd så langt iallefall

6 kommentarer:

  1. Så flink du er til å ordne altmulig Stine! :) Når var det su skulle ha dåpen? Hvis det ikke er nå til helga, kommer Ida en tur på besøk til meg. Hadde vært kosli å treffes, hvis du har tid :)

    SvarSlett
  2. Så fint alt tingen blir til dåpen :)
    Sånn babycall har vi å! Den er så fænsi. Fornøyd med den, altså :)

    SvarSlett
  3. Line: Takk takk. Ja, snakka me Ida, men ska te Hitra i begravelse i helga :/

    Siri: Ja, den er super! Genialt når hun skal ha duppen sin ute iallefall, med nattasanger og full pakke

    SvarSlett
  4. Ja, jeg traff mamsen din idag, og hun fortalte det. Vi får ta det en annen gang :)

    SvarSlett
  5. Så fint det blir med alt du lager til dåpen! Hittil har jeg gruet meg litt til alle forberedelser, men nå gleder jeg meg faktisk litt, det er jo så mye fint man kan gjøre. Bare sette av litt god tid...

    Ha en fin dag!

    Ps. Den babycallen der så skikkelig fancy ut ;-)

    SvarSlett
  6. Gled deg Marlen, det er gøy! Hehe:) Er iallefall utrolig mye man kan gjøre ut av en slik dag iallefall

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag