27.11.2009

Adventstid



Kan ikke fatte at det snart er jul! Følte meg som en tulling da jeg fant frem adventskalenderen i går og hang opp nye gardiner. Eier ikke julestemning i det hele tatt! Kanskje en sammenheng med at det er 5 grader ut, og har ikke sett snø i år. Men jula kommer den, snø eller ikke, så er bare å hive seg rundt. Tar litt pynting og vasking hver dag. 
Min farmor har brodert en utrolig fin kalender som jeg hadde da jeg var lita. Denne skal få pakker iløpet av kvelden og overbringes videre til Tuva.

Starta med julepynting av bloggen også, men ting tar tid.

2 kommentarer:

  1. Flink du er :) Skal begynne i morgen, eller i kveld. Er svimmel og har litt feber, så det går i snile fart :(

    SvarSlett
  2. Hehe, gøy å pynte=) Redebygging er finfint! Håper formen din blir bedre :) God bedring fra meg :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag