09.10.2009

Vi er på Hitra!

Nok ei helg på Hitra!
Blir ikke så fullt denne gangen, for det er bare Tuva, min mormor og meg som er her. Mamma og Morten kommer nok om ikke så lenge, men de drar vell på hytta. Vi skal kose oss masse iallefall og i morgen skal mor på konsert!!! Oij oij oij! Mormor skal passe Tuvamor i noen timer, men satser på å legge henne før jeg drar så hun sover hele tiden! Men har med 2 dl m.m i tilfellet hun skulle våkne (er uansett 5 min unna) . Tror det går fint jeg :) Ønsker dere alle en riktig fin helg =)

2 kommentarer:

  1. Kos deg masse på hitra :)

    SvarSlett
  2. Du må kose deg masse.

    Hva er det du skal på av konsert? Unansett det blir moro, godt å komme seg ut litt. Og supert at det innebærer musikk :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag