12.10.2009

Hjemme igjen!

Vi har nok en gang hatt en fin helg på Hitra!
Var deilig å komme seg utover å slappe av skikkelig igjen. Fredag kjørte vi utover med min mormor fra formiddagen av, så hadde store deler av dagen på øya. Spiste middag og kosa oss masse. Lørdag kom mamma også, og vi gikk oss lang tur. Var skikkelig fint vær den dagen, så måtte ta noen bilder så jeg kan vise dere den fineste plassen på jord!



På kvelden var det årets høydepunkt som sto på planen. Det "irske" bandet Raggle Taggle Gypsies kom utover for 5.året på rad, så da måtte man selvfølgelig stille opp. Har alltid jobba når de har opptred tidligere, så det var skikkelig gøy å ha en frikveld! Hyggelige karer og skikkelig bra festmusikk.
 De skal spille i Trondheim i kveld i forbindelse med uka09, men får nok ikke med meg den.

Det var min mormor som skulle passe Tuva mens jeg var borte. Fikk matet henne og lagt henne før jeg dro, og hun hadde sovet hele tiden! Godt for mammaen å vite at hennes lille prinsesse hadde vært rolig! I de siste ukene har hun sovet hele natten uten amming. Jeg legger henne i 9 tiden på kvelden og hun sover til 8 på morgenen ca!

2 kommentarer:

  1. ser ut som dere har hatt en koselig tur....:o) nydelige bilder...:o)

    SvarSlett
  2. Kjempe flotte bilder, kan godt forstå hvorfor du liker deg godt der.
    Å være sammen med andre barn og mamma'r er hygglig både for liten og stor :) Håper treffet var bra. :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag