26.10.2009

Dagen i dag

Barseltreffet endte med trilletur til byen der vi spiste lunch på cafe Krem ved Nova kinosenter. Der vil jeg anbefale flere å dra! God plass til mange vogner og god mat :) Kommer til å dra tilbake dit!
Etter treffet dro jeg en tur på Panduro og fikk tak i litt småtterier for å pynte lysene i dåpen.
Ser for meg hvite kubbelys som jeg skal dekorere med rosa skrift og scrapbook blomster som jeg fester med knappenåler med perler på...

Kaffeservietter ble også kjøpt inn, så nå er det bare maten og blomstene som mangler! Tror nok jeg kommer i mål!

5 kommentarer:

  1. Så pent det blir i dåpen :) Morro... Så kreativ du er :)

    SvarSlett
  2. Takk takk :) Gleder meg til å pynte !

    SvarSlett
  3. Hvordan penn er det?

    SvarSlett
  4. Kjøpte den penna på Panduro. Er for å skrive på div matreale. De hadde egne for dekorering av lys også, men ikke i rosa. Satser derfor på at denne holder :) Den het: Pebeo gloss touch i fargen Rose

    SvarSlett
  5. Herlig! Den skal jeg kjøpe, så jo kjempebra ut :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag