22.10.2009

Enda litt dåpsplanlegging

Har ikke blitt enig med meg selv hva jeg skal ha på meg i dåpen. Tenkte bunad, men det blir bare tullet med amming å slike ting.. Tok en titt i skapet til mamma i dag og fant denne kjolen

Hva synes dere??

Jeg liker den kjempegodt selv! Må ha tigts unner iallefall, så litt "balete" blir det i forhold til amming, men det gjør det nok uansett tror jeg.

Kjøpte også en "minialbum" for dåpsdagen. Tenker å skrive inn gavene Tuva får der, og gjestene kan skrive noe til henne som er koselig å ha senere:) Ballonger hadde de også, så skal pynte opp lokalet litt med det! Gleder meg til å ta bilder å vise dere av den store dagen

Jeg fikk også kjøpt meg en tunika, tights, leggings og småstasj til meg selv igjen . Rart å bruke penger på seg selv! Men det hjelper veldig! Har også handlet inn mye av bakeingrediensene, så alt er snart i boks!

Ha en finfin dag alle sammen

2 kommentarer:

  1. takk takk.. måtte desverre levere inn den til Tuva, og de hadde ikke større :/ Utrolig kjipt!!!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag