07.10.2009

3 mnd kontroll og dagens gjøremål

Startet dagen på helsestasjonen i dag for 3 mnd kontroll
 Sover ute i vogna si etter en trilletur nå, så det er godt.

Mine planer for dagen er dåpsplanlegging. Har gjort ferdig invitasjonene i dag, så de skal i "trykk" på mandag. Skal bli godt å få de ut! Blir nesten 20 til middag, så innviterer vi enda fler til kaffe, så totalt blir vi vell nesten 50 stk!! Hjelpes! Har også bestemt meg for hva jeg skal bake.

Bordoppsetting og pynt er snart i boks! Dropper langbord, så vi setter heller sammen så vi får et stort firkanta bord. (mer sosialt). Så blir det så klart hvite duker, og hvit servise, med bordkort og servietter i ett. Noe ala dette bare i hvitt og rosa istedet:På selve bordet har jeg ikke det heeelt klart, men lys og pynt skal det iallefall bli!
Skrevet handleliste og alt, så er vell egentlig bare å få i så mye som mulig i god tid å heller bake å pynte den siste tiden :) Snart bare en mnd igjen!

5 kommentarer:

  1. Åååh, du må slutte å legge ut så mange gode kakebilder!! :P

    SvarSlett
  2. Hehe :P Kan ikke love det nei :p

    SvarSlett
  3. Så mange gode kaker :)

    Også så fine tall på kontrollen :)

    Så mange fol på en gang!!! wow, det er sprekt gjort :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det, Stine :) begynner å bli spent på i morra nå, men regner med at det blir hjemreise sida de er så nazi på 2 uker over termin. Skulle ikke flytta fra Trondheim, vettu! :p da hadde det jo blitt igangsetting til fredagen.

    Så moro med dåpsplanlegging! :) blir sikkert en kjempefin dåp når den tid kommer! :)

    SvarSlett
  5. Takk dere :) Ja, det er ikke hver dag det er dåp, så vi slår til på stortromma vi :P Godt å være gravid i Trondheim ja, men kan jo hende det skjer noe alikevell i morgen da Siri :D Sitter å ser på div sider for å bli inspirert nå også! Så mye fint jeg kunne tenkt meg å brukt!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag