04.09.2009

Vi setter kursen mot Hitra

Tuva og jeg tar turen til Hitra i dag for å besøke min farmor og farfar. Dro på Barnas beste i går å lånte sikkerhetsnett til bilen så hun kan ligge i baggen på turen utover. Synes ikke hun skal sitte i bilstolen sin i over 2 timer, så da ble det slik. Skal bli godt å komme utover å puste inn sjø-luft igjen. Er faktisk første sommeren i hele mitt liv jeg ikke har vært utover, så de er på tide nå.


Blir nok ikke noe blogging i helgen, men kommer sterkere tilbake
Ønsker dere alle en riktig god helg

2 kommentarer:

  1. Ha en super helg, og kos dere masse :)

    SvarSlett
  2. kos dere masse ja og krysser fingrene for at du slipper unna noe forkjølelse :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag